pondělí 7. února 2011

Seznámení se mnou :)

Tak přemýšlím jestli tykat nebo vykat; a nakonec jsem se rozhodl pro tykání, tak začneme :)


Ahoj, jak už jste jistě poznali z názvu blogu mé jméno je Michal, je mi 19 let a pocházím ze severních Čech, momentálně bydlím v jedné menší vesničce asi 10 km od centra.Bydlím v baráčku své přítelkyně, společně s její matkou a bratrem. Mám nedostudovanou střední průmyslovou školu; kterou jsem zanechal z rodinných důvodů, momentálně pracuji jako provozní restaurace, a zároveň se "přiživuji" prací s PC. Mezi mé záliby patří jako první samozřejmě PC, přátelé, dobrá jídla, a dobrá četba.
  Některá má NEJ :
NEJ hudba: Lordi, S.O.A.D., Guns&Roses, Bedřich Smetana, Patrick Cassidy, Hans Zimmer a opery...
NEJ herec/herečka: Jet Li/Salma Hayek
NEJ barva: černá
NEJ stát: England
NEJ jídlo: Všechny mléčné výrobky :)
NEJ nápoj: Dr. Pepper
NEJ kniha: Nejbohatší muž v Babyloně

Aby jsem to shrnul; zhruba z těchto věcí se bude skládat můj blog, přeji příjemnou zábavu...

Žádné komentáře:

Okomentovat