čtvrtek 17. února 2011

Elektronická peněženka I. Alertpay a registrace s návodem

Uvedu zde jen dvě, a to asi ty nejpoužívanější. Tady je první z nich...




AlertPay
El. peněženka s možností převodu peněz na obyčejný bankovní účet v ČR.
Registrace:
Klikni pro registraci
Návod:
1) Poté co přijdeme na stránku (viz. odkaz výše), klikneme na SING UP, v pravém horním rohu.

Klikni pro zvětšení

2) Na další stránce vybereme zemi (většinou se vybere automaticky), označíme Personal Starter a klikneme na NEXT.

Klikni pro zvětšení

3) V třetí části jen vyplníme údaje podle obrázku ( do políčka Region dejte buďto váš region nebo znovu město), poté klikneme na NEXT.

Klikni pro zvětšení

4) Opět vyplníme údaje podle obrázku a klikneme na REGISTER.

Klikni pro zvětšení

5) Nyní obdržíte na emailovou adresu kterou jste uvedli při registraci email, který obsahuje aktivační odkaz na něj klikněte a nyní je váš účet aktivní už se stačí jen přihlásit na stránkách ALERTPAY.COM, s danou emailovou adresou a daným heslem.

Pokud budete mít jakékoliv dotazy napište do komentářů o co jde a uveďte tam vaší emailovou adresu, budu se snažit o co nejrychlejší odpověď.

4 komentáře:

  1. dekuuj us sem to pochopil

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, já bych se chtěla zeptat co a k čemu je verifikace účtu u alertpay. A dále mě zajímá, jestli pro převod peněz z AP třeba na klikačku je nutná určitá výše stavu peněz na účtě. Mám tam jenom 3,75 dolary a nejde mně převést 1,40 dolar.
    Děkuji.
    Můj email: stanuska.r@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Platby by neměly být omezeny, kouknu se na to a budu vás kontaktovat pomocí e-mailu.

    OdpovědětVymazat